Minulla ja entiselläni on todella erikoinen suhde nykyään. Hänelle olen edelleen se kaikkein kaunein nainen maailmassa. Hän soittelee minulle ja juttelee mukavia. Lähettää aina välillä viestin, jossa lukee "Mitä ajattelet?" Kaikki tämä vaikka hän seurustelee. Vaikka minä seurustelen! Välillämme jylläävä kemia on aivan omaa luokkaansa ja välillä mietin(/mme)kin että mitä olisi tapahtunut jos olisimme silloin kerran jatkaneet?
Jokaisessa miehessä on omat erikoispiirteet ja asiat, jotka tekevät juuri siitä miehestä parhaimman. Nykyisessäni, however, on paljon paljon hyvää, mutta myös helvetisti huonoja piirteitä. Esimerkiksi entisessäni kaikki oli paljon neutraalimpaa, ei ääripäitä eli äärimmäisen ihanaa ja äärimmäisen ärsyttävää. Nykyiseni on kuin vuoristorata, välillä saa itkeä surusta ja välillä täydellisestä onnentunteesta.


It's like learning a new language

Helps me catch up on my mime
If you don't bring out those lonely parts
This could be a good time
It's like learning a new language
You come here to me
We'll collect those lonely parts and set them down
You come here to me

Että mua ärsyttää kun näen unia entisestäni. Ihan kuin mun mieli ja kaikki ympäröivä yrittäis muistuttaa mua kyseisestä henkilöstä kokoajan, useammin kuin on tarpeen. Näen hyvin usein joko rakkaus- tai seksiunia ainoastaan kyseisestä henkilöstä ja vielä useammin satunnaisesti hänestä kertovia unia. Löydän siivotessani häneltä saatuja kortteja/lahjoja/muita tavaroita ja löydän koneelta vanhoja kuvia/keskusteluja vaikka luulen kaikki jo poistaneeni.
Asumme vierekkäisissä kaupungeissa. Kerran hän ohikulkumatkallaan kotikaupunkini ABC:lle pysähdyttyään lähetti viestin jossa tiedusteli, ehtisinkö käydä kahvilla hänen kanssaan pikaisesti. Satuin olemaan juuri tuolla ABC:lla silloin töissä! Hän ei tiennyt sitä, ja minä en ollut lukenut viestiä, ja kurkin hänen sivuprofiiliaan tiskivuoren takaa 45 surkean minuutin ajan, joina hän tuijotti surullisena puhelintaan.
Hän on paljon suloisempi kuin nykyiseni. Nykyiseni on komea, muttei suloinen nallukka kuten entiseni. Entiseni vaalea, nykyiseni tumma. Entiseni lyhyt, nykyiseni lyhyempi. Entiseni sinisilmäinen, nykyiseni vihreäsilmäinen. Entiselläni maailman ihanin hymy, nykyiselläni maailman ihanin ääni.
Onpa tämä vaikeaa. Tai ei ole, mutta teen siitä itselleni vaikeaa ja kaiken lisäksi tiedostan kaiken tämän. Ehkä nautin ajatustasolla pettämisestä?