Vihdoin sain aikaiseksi luoda oman blogini. On äärimmäisen kauan jo ärsyttäny se, että mulla on vaan joku I-G:n päiväkirja johon ei voi kirjoittaa mitään todellista, kun se koko paikka on täynnä niin pinnallisia ja ärsyttäviä ihmisiä, jotka ei ymmärrä.
Ah. Kevät on tullut. Asun uudessa kodissa ja koulua enää 8 päivää. Tää vuosi täällä uudessa koulussa on menny ihan mahtavasti, pieniä paskoja juttuja lukuunottamatta. Ekan jakson olin suunnilleen ihan yksin vaan ja se oli aika inhottavaa, varsinkin kun oli ihan hirvee ja kauhein jakso... Fy Ke ja Maa samassa! Plus vielä saksa ja liikka, joista en kummastakaan tykkää.. mut no, kakkosjaksossa kun oli musiikkia ja istuttiin auditoriossa muutaman tytön kanssa vierekkäin niin niiden kanssa tuli höpistyä ja naurettua. Nykyään ne onkin jo about parhaita ystäviä. (: Rohkeus se oli vain mitä tarvitsin.. Ei mussa olekaan mitään vikaa. Tätä viimeistä jaksoa nyt tuskastelen, vaikka on vaan 25 viikkotuntia ja vielä kaikki ihan kivoja aineita, mutta kun ei vaan jaksais lukea! Tekee mieli vaan olla ulkona ja nukkua ja aloittaa kesäloma kerrankin ajoissa. Lukuvuoden viimeisenä päivänä on joku ruotsin koe, ihan niinku ketään silloin kiinnostaisi mikään sellainen, kun tietää että poistumiskellonaikaan 09:30 voi alkaa kesäloma sen sijaan että kituuttais kokeessa 12:15 asti.
Kesäloma kestää 2,5 kuukautta, eikä mulla oo muita kiinteitä suunnitelmia kun parit festarit (joista toinen taitaa peruuntua kun toisella kanssalähtijällä on jotain muuta 8() ja kesäteatterikäynti ja ehkä matka Lappiin. Jos yhtään tunnen itseäni niin varsinkin kesäkuu menee siihen että möllötän vaan kotona ja syön jätskiä ja oon tyyliin koneella. Vähän masentaa tietää etukäteen jo miten käy :( Miten ois vaikka joka päivä rullaluistelulenkki tän kaupungin ympäri? Onnistuu mun itsekurilla ehkä yhden kerran. Miksei mulla oo kunnon itsekuria ja vahvuutta tehdä päätöksiä ja pysyä niissä?
Tästä tuli nyt oikeeta sillisalaattia. Ehkä mun kirjailijarauhanen alkaa tässä synnyttää enemmänkin (ja parempaa) kirjoitusta kunhan pääsen tän blogin kanssa vauhtiin. (: